loading...
یاد امام و شهدا
امام زمان


منتظران مهدی(عج) به هوش:


حسین را منتظرانش کشتند !!!!!!

------------------

هر داغ شود کهنه ز ایام ولی

داغ تو حسین تازه تر می گردد

-----------------
آدمک آخر دنیاست بخند

آدمک مرگ همین جاست بخند

دست خطی که تو را عاشق کرد

شوخی کاغذی ماست بخند

آدمک خل نشوی گریه کنی

کل دنیا سراب است بخند

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثل تو تنهاست بخند
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

چه دعایی به از این که خدا پنجره ی باز اتاقتان باشد.

محمد بهشتی بازدید : 203 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

استاد شهید مرتضی مطهری علاوه بر داشتن سلوک خاص علمی و اجتماعی، در زندگی شخصی نیز نکات برجسته و بارزی دارد که در میان خاطرات نقل شده از ایشان قابل درک است.

به گزارش پایگاه اینترنتی شهید مطهری، استاد مطهری در اغلب اوقات از رانندگی با ماشین شخصی اش پرهیز می کرد. چرا که مرگ از طریق تصادف را نفله شدن می دانست. حجت الاسلام محمود رستگاری خاطره ای در این مورد دارد. او می گوید: «زمانی ایشان پنجشنبه ها در قم درس می دادند و بین قم و تهران رفت و آمد می کردند. به یکی از دوستان گفتم: من دوست دارم آقای مطهری را با ماشین خودم به تهران ببرم. او گفت: آقای مطهری خیلی محتاط است و معمولاً با اتوبوس رفت و آمد می کند. برای من خیلی عجیب بود که چنین شخصیتی با اتوبوس رفت و آمد کند. بعدها کسی می گفت که ایشان خیلی نگران تصادف رانندگی اند و می گویند: مرگ در رانندگی، نفله شدن و از بین رفتن است.»1

..................

محمد بهشتی بازدید : 217 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

بسم رب الشهدا و الصدیقین
به گزارش خبر گزاری پایگاه ارزشی شهرستان رامیان : ودر پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس و گرامی داشت یادو خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی ساخت پارک موزه دفاع مقدس در محل تپه نورالشهداء گرگان امری ارزشمنده و یادآور خاطرات شیرین مرددان ملکوتی و شیر دلان این آب و خاک می باشد

نوای نینوا : به همت مسئولین محترم استانی تپه ی نورالشهدای گرگان تبدیل به پارک موزه ی دفاع مقدس می گردد .

به گزارش نوای نینوا به نقل از گلستان ما به همت مدیر کل محترم حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ریاست محترم دانشگاه منابع طبیعی شهید گمنامی که بوی یاس کبود فاطمی می داد  با حضور گرم و صمیمی مردم شهید پرور و دانشجویان بصیر و ولایت مدار شهرستان گرگان در بهترین نقطه از پردیس دانشگاه منابع طبیعی دفن شد با این اقدام به جا و شایسته عطر و بوی فاطمی بیشتر شمیم  حانمان را نوازش داد و ما را به غربت کوچه های بنی هاشم برد

همچنین با خبر شدیم که مسئولین استانی اقدام به ساخت پارک موزه ی دفاع مقدس در تپه ی نور اشهدا که عطر آگین به شمیم شهدای گمنامی است که سال های قبل در آنجا دفن شده بودن تا با این کار این شهدا که سالها در گمنامی و بی نشانی بودند از آن غربت در بیایند و با احداث تپه ی نورالشهدا جمع کثیری از علاقه مندان را به آنجا بکشانند .

جا دارد که از تلاش مجدانه و خیرخواهانه آن عزیزانی که پیگیر ساخت این موزه می باشند تشکر کرده و حمایت قاطع خود را از مسئولین امر اعلام داریم .

امید است تلاش این عزیزان مورد رضای حق قرار گیرد .  

التماس دعا

محمد بهشتی بازدید : 187 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

استاد شهید مرتضی مطهری

تا آنجا كه من از تحولات  روحى خودم به ياد دارم از سن سيزده سالگى اين دغدغه در من پيدا شد و حساسيت  عجيبى نسبت  به مسائل مربوط به خدا پيدا كرده بودم . پرسشها - البته متناسب  با سطح فكرى آن دوره - يكى پس از ديگرى بر انديشه ام هجوم مى آورد . در سالهاى اول مهاجرت  به قم كه هنوز از مقدمات  عربى فارغ نشده بودم , چنان در اين انديشه ها غرق بودم كه شديدا ميل به (( تنهايى )) در من پديد آمده بود . وجود هم حجره را تحمل نمى كردم و حجره فوقانى عالى را به نيم حجره اى دخمه مانند تبديل كردم كه تنها با انديشه هاى خودم بسر برم . در آن وقت  نمى خواستم در ساعات فراغت  از درس و مباحثه به موضوع ديگرى بينديشم , و در واقع , انديشه در هر موضوع ديگر را پيش از آنكه مشكلاتم در اين مسائل حل گردد , بيهوده و اتلاف  وقت  مى شمردم . مقدمات  عربى و يا فقهى و اصولى و منطقى را از آن جهت  مى آموختم كه تدريجا آماده بررسى انديشه فيلسوفان بزرگ  در اين مسأله بشوم ..................

محمد بهشتی بازدید : 201 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نگارش یافته توسط روابط عمومي   
16 ارديبهشت 1391 ساعت 07:47

روابط عمومی فرمانداری بافتفرماندار بافت:رسالت فعلی دانش آموزان و فرهنگیان برای گسترش و فرهنگ ساز ی شعار امسال مقام معظم رهبری در خانواده ها  می باشد.

با حضور فرماندار بافت ،امام جمعه و جمعی از مسئولین مسئولین سالروز شهادت معلم و استاد شهید مرتضی مطهری در دبیرستان دخترانه مطهری گرامی داشته شد . در این مراسم حجه الاسلام ابراهیمی امام جمعه بافت ضمن برشمردن فضائل اخلاقی استاد مطهری ،ایشان را نمادی از اخلاق و الگویی ازز تهذیب و تربیت برشمرد و افزود:دبیران ،دانش آموزان و هر کس در نقش مربی و متربی در جامعه حضور دارد بایستی زندگی نامه و حکایات و روایات ایشان را سر لوحه حرکتها و برنامه های خویش قرار دهند و در تمام مراحل از این الگوی تمام عیار درس آموزی نمایند . آقای ایوبی مدیر آموزش و پرورش بافت نیز از معلمان به عنوان راهنمای موفق و موثر در نقش پذیری دانش آموزان نام برد و بیان داشت :فرهنگیان در کشور ما بی نظیرترین و کم توقع ترین افراد از لحاظ کاری و فعالیتهای تربیتی هستند. آقای بهروز فرماندار بافت نیز در جمع دانش اموزان و فرهنگیان با بیان فضائل شهید مرتضی مطهری ،رسالت فعلی دانش آموزان و فرهنگیان را برای گسترش و فرهنگ ساز ی شعار امسال مقام معظم رهبری در خانواده ها خواند .وی استفاده از کالاهای ایرانی را در خانواده ها و ترویج این فرهنگ را خواستار شد .
در این مراسم  از معلمان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد .

محمد بهشتی بازدید : 269 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
محمد عطریانفر از حال و روز قاتل استاد مرتضی مطهری در روزهای بازداشت در زندان روایت می کند که "قاتل مطهری به نقطه ای از انفعال رسیده بود که تقاضای قصاص داشت.من شنیدم که آن فرد ضجه می زده و می خواسته زودتر به قصاص عملش برسد و معتقد بوده این تنها راه پاک شدن اوست.حتی من شنیده ام که همسر آقای مطهری تحت تاثیر این فضا ها ،شبی که می خواستند قاتل آقای مطهری را اعدام کنند متاثر بودند و می گفتند من به سهم خودم از حقم می گذرم و رضایت می دهم اما مطهری فقط متعلق به من نبوده است"

با چنین ذهنیتی برای گفت و گو با همسر شهید مطهری در آستانه سالروز ترور استاد راهی منزل ایشان شدم.اعظم (عالیه )روحانی ،همسر شهید مرتضی مطهری در سن 71 سالگی همچنان میزبان مهمانانی است که برای گرامی داشت سالروز شهادت استاد راهی خانه او می شوند.زنی خوش رو و مهربان که با تمام خستگی ..................
محمد بهشتی بازدید : 176 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مسوولان ارشد وزارت علوم با خانواده شهید مطهری دیدار كردند

تهران - تعدادی از مسوولان ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت گرامیداشت مقام استاد و معلم با خانواده شهید مرتضی مطهری دیدار كردند.

1391/02/19 - 13:04

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز چهارشنبه وزارت علوم، هم زمان با چهارمین روز از هفته آموزش و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، هیاتی متشكل از 'محمود ملاباشی' معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان كشور، ' سید جواد ساداتی نژاد' معاون حقوقی و امور مجلس، 'حسینعلی علیخانی' مشاور وزیر و مدیركل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم با حضور در منزل استاد شهید مطهری با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو كردند.

ملاباشی در سخنانی با بیان اینكه دیدار با خانواده استاد شهید مطهری برای ما كسب فیض و یادآور سرمایه های انقلاب است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود افرادی همچون استاد مطهری شكل گرفت و همانطور كه امام راحل فرمودند «مطهری ستون خیمه من بود» نقش ایشان در بیداری دانشگاها روز به روز آشكارتر می شود.

معاون وزیر علوم افزود: امروزه اقتدار علمی كشور به واسطه بركت خون شهیدانی همچون استاد مطهری است و شهادت این شهیدان و بالندگی خونشان به خصوص در جامعه علمی كشور ما را سربلند كرده و انشاالله با تغییراتی كه در متون و سرفصل های علوم انسانی در حال انجام است بتوانیم جامعه علمی را كه در آن امثال شهید مطهری را پرورش داده بودند ایجاد كنیم.

همچنین در این دیدار همسر شهید مطهری با بیان خاطراتی از روش زندگی و نحوه تدریس و تكریم ایشان ، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشت.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز. نیازی به گفتن نداره که این سایت در رابطه با شهید مطهری است. از شما بابت انتخاب این سایت متشکریم. نظر... و عضویت....(بیشتر مطالبی این وبلاگ از سایت http://motahari.ir/ گرفته شده. پس از صحت گفته ها مطمئن باشین و معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد. ( شهید رجایی )
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بنظر شما سایت ما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 25,316
  • کدهای اختصاصی
    blogکد بازی تمرکز حواس
    A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!