loading...
یاد امام و شهدا
امام زمان


منتظران مهدی(عج) به هوش:


حسین را منتظرانش کشتند !!!!!!

------------------

هر داغ شود کهنه ز ایام ولی

داغ تو حسین تازه تر می گردد

-----------------
آدمک آخر دنیاست بخند

آدمک مرگ همین جاست بخند

دست خطی که تو را عاشق کرد

شوخی کاغذی ماست بخند

آدمک خل نشوی گریه کنی

کل دنیا سراب است بخند

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثل تو تنهاست بخند
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

چه دعایی به از این که خدا پنجره ی باز اتاقتان باشد.

محمد بهشتی بازدید : 5737 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر – صوتی + تصویری

 

yad emam hadadian دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر   صوتی + تصویری

 

 

امروز برای شما عزیزان به مناسبت هفته دفاع مقدس کلیپ صوتی و تصویری آهنگ یاد امام و شهدا با صدای حاج سعید حدادیان رو به مناسبت هفته دفاع مقدس گذاشتم. این کلیپ تصویری را حدادیان و پسرش در حضور رهبر معظم انقلاب خوانده اند. جمع کثیری از مسئولین هم هستند .این شاید یکی از مداحی هایی باشد که بسیاری از ایرانیان حفظش هستند . امیدواریم از نوحه زیبا لذت ببرید. شما هم اکنون می توانید این کلیپ بسیار زیبا را از سایت یاد امام و شهدا دریافت نمایید.

 

دانلود  “یاد امام و شهدا دلا رو می بره کرببلا در ادامه

 

note209 دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر   صوتی + تصویری فرمت: ۳gp

chart pie246 دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر   صوتی + تصویری حجم: ۴.۵ مگا بایت

down284 دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر   صوتی + تصویری دانلود: دانلود مستقیم کلیپ تصویری

 

note209 دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر   صوتی + تصویری فرمت: MP3

chart pie246 دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر   صوتی + تصویری حجم: ۱.۲ مگا بایت

down284 دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر   صوتی + تصویری دانلود: دانلود مستقیم مداحی صوتی

lock194 دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر   صوتی + تصویری رمز: www.yasdl.com

source202 دانلود کلیپ مداحی یاد امام و شهدا حدادیان در حضور رهبر   صوتی + تصویری منبع: یاس دانلود

 

محمد بهشتی بازدید : 222 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
'خاطرات 'اثری در مورد شهید مطهری بزودی به نمایشگاه كتاب می آید تهران - قائم مقام انتشارات صدرا از عرضه كتاب ' خاطرات ' اثری در مورد استاد شهید مرتضی مطهری نوشته علی حجتی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران خبر داد. 'محمد كوكب' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در مورد آثار عرضه شده استاد شهید مطهری در نمایشگاه كتاب تهران افزود : امسال 95 اثر از آثار این شهید در این انتشارات در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است . وی ادامه داد: علاوه بر این آثار، 20 عنوان كتاب نیز در مورد استاد مطهری است كه نویسندگان دیگر آن را به رشته تحریر در آورده و انتشارات صدرا آن را چاپ و عرضه كرده است . قائم مقام انتشارات صدرا در مورد آثار چاپ اولی در نمایشگاه امسال گفت: كتابهای زن و مسایل قضایی و سیاسی، هدف زندگی از جمله این آثار است، اثر دیگری با عنوان خاطرات نوشته 'علی حجتی 'نیز ظرف روزهای آتی در این غرفه در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت. كوكب آثار چاپ شده برای قشر نوجوان را تنها كتابهای داستان راستان ، ده گفتار وبیست گفتار عنوان كرد و ادامه داد : این آثار چندین نوبت و در شمارگان بالا تجدید چاپ شده اند. وی استقبال از آثار شهید مطهری در طول سال و نمایشگاه را خوب توصیف كرد و افزود : برخی از این آثار در شمارگان بالا منتشر شده و همزمان با سالگرد شهادت استاد میزان مخاطان از آثار بی نظیر است. * تمامی آثار شهید مطهری به دیگر زبانها ترجمه خواهد شد وی درمورد ترجمه آثار استاد مطهری به دیگر زبانها و اینكه چه عناوینی تا كنون ترجمه شده است به خبرنگار ایرنا توضیح داد: از میان این آثار مساله حجاب ، اسلام و نیازهای زنان ، انسان كامل، تعلیم و تربیت به برخی زبانها همچون انگلیسی ، عربی و اردو ترجمه شده است . كوكب ادامه داد: قرار است بنیاد فرهنگی شهید مطهری تمامی آثار استاد را به دیگر زبانها به ویژه اسپانیایی ترجمه كند. بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران تا 23 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.
محمد بهشتی بازدید : 169 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
نسخه جديد پايگاه جامع استاد شهيد مطهری در فضای مجازی عرضه شد گروه فضای مجازی: نسخه جديد پايگاه جامع استاد شهيد مرتضی مطهری با بهره‌گيری از سامانه مديريت محتوا و گرافيك جديد در فضای مجازی عرضه شد. «علی مطلّبی»، مدير پايگاه جامع اطلاع‌رسانی شهيد مطهری، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) با بيان اين مطلب گفت: با توجه به نقش علما و مراجع در هدايت و بسط انديشه‌های ناب اسلام در جامعه تا ساليان متمادی و ره‌گشا بودن نصايح و آموزه‌های آنان، پايگاه علمی شهيد مطهری سعی كرده است تا اين ديدگاه‌ها را به كاربران اينترنتی انتقال دهد. وی در ادامه به راه‌اندازی نسخه جديد پايگاه جامع استاد شهيد مرتضی مطهری توسط مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی اشاره كرد و افزود: اين مركز از سه سال پيش طرح راه‌‌اندازی جامع‌ترين پايگاه اطلاع‌رسانی استاد شهيد مطهری را با هدف انتقال انديشه‌های آن شهيد در دستور كار خود قرار داد كه بحمدالله هم‌اكنون شاهد آغاز به كار نسخه جديد اين پايگاه با قابليت‌های ويژه هستيم. مطلّبی تصريح كرد: استاد مطهری يكی از نظريه‌پرداز‌های برجسته انقلاب است؛ اين فيلسوف توانست بخشی از ديدگاه‌های خود را در قالب مقاله، سخنرانی و كتاب برای استفاده هر چه بيشتر جوانان مهيا كند. مدير پايگاه جامع اطلاع‌رسانی شهيد مطهری بخش‌های مختلف اين پايگاه را نيز برشمرد و اظهار كرد: دانشنامه، مقالات، كتابخانه، پايان‌نامه، مراكز، شخصيت‌ها، نگارخانه و ويژه‌نامه از جمله ديگر بخش‌های اين پايگاه جامعه علمی هستند. وی همچنين به بخش كتابخانه اين پايگاه اشاره و تأكيد كرد: همه كتب شهيد مطهری كه تا به حال به چاپ رسيده‌اند در اين بخش ارائه شده‌اند؛ همچنين در بخش مقالات بيش از ششصد مقاله و در بخش پايان‌نامه بيش از شصت چكيده پايان‌نامه پيرامون افكار شهيد مطهری ارائه شده است. مطلبی ادامه داد: بخش انجمن، از بخش‌های فعال اين پايگاه است و كاربران موضوعات مختلفی را به بحث می‌گذارند و پس از بازخوانی كتب شهيد مطهری، پرسش‌ها و دغدغه‌های فكری خود را مطرح و يا در پاسخ‌گويی به ديگر كاربران شركت می‌كنند. برای مشاهده سايت اينجا كليك كنيد!
محمد بهشتی بازدید : 190 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
شهيد مطهري آگاهي عميقي از مشكلات فكري جامعه داشت عضو هيئت علمي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي با بيان اينكه شهيد مطهري، آگاهي عميق و همه‌جانبه‌اي نسبت به مشكلات فكري موجود در جامعه داشت، گفت: استاد مطهري همواره راه‌حل‌هاي متناسب با اقتضائات موجود علمي و فكري جامعه ارائه مي داد. دكتر شريف لك زايي عضو هيئت علمي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد انديشه هاي شهيد مطهري گفت: شهيد مطهري آگاهي عميق و همه‌جانبه‌اي نسبت به مشكلات فكري موجود داشت، يعني متفكري بود كه به دنبال پاسخگويي به مشكلات جامعه بود و هم مشكلات را از نزديك و اصولي مي‌شناخت و مي‌دانست كه بايد به چه چيزي پاسخ داده شود. نويسنده كتاب "آزادي و دانش" در ادامه سخنانش اظهار داشت: يكي از ويژگيهاي استاد اين بود كه راه‌حل‌هاي متناسب با اقتضائات موجود علمي و فكري جامعه ارائه مي داد. شهيد مطهري متفكري است كه هم به مشكلات آگاه بود و هم راه‌حل‌هاي جامعي براي اين مسائل و مشكلات داشت. اين محقق و نويسنده كشورمان افزود: گستره بحث‌هايي هم كه استاد مطهري داشت متنوع بود كه نشان مي‌دهد او با توجه به دغدغه و حوزه فكري و علائق و آشنايي با مشكلات توانسته ايده‌ها و پاسخ‌هاي جديدي را به مسائل و نيازهاي معاصر ارائه دهد. وي در مورد تأثيرگذاري شهيد مطهري و ديگر شاگردان حضرت امام (ره) و علامه طباطبايي بيان كرد: اين شخصيت‌ها ابتدا درون خودشان را پرورش دادند و تقوايي در رفتار و كردار خود حاكم كردند. همچنين مي‌توان گفت آزادگي و آزادانديشي اين شخصيت‌ها هم خيلي تأثيرگذار بوده است. نويسنده كتاب "بررسي تطبيقي نظريه‌هاي ولايت فقيه" در ادامه سخنانش تصريح كرد: يكي از شيوه‌هايي كه شهيد مطهري داشته، مواجهه چهره به چهره با مخاطب بوده است. حضور و مواجهه ايشان با طيف دانشجو و حضور در كلاس‌هاي درس و سخنراني‌هاي عمومي كه داشتند يكي از شيوه‌هاي ايشان بود كه آموزه‌هاي ديني را به نسل نو منتقل كند. لكزايي بيان كرد: مطهري درصدد اين بود كه خلأيي را از جامعه برطرف كند و پرسشي را پاسخ دهد و راه‌حلي را پيش پا بگذارد و برايش مهم نبود كه اين مشكل در چه حوزه اي باشد.

محمد بهشتی بازدید : 222 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
دوستان عزیز میتونید این متون رو چاپ کنید و همراه یک دسته گل ، به معلم ، دبیر ، یا استاد خود تقدیم کنید

لطفا تقاضای نمره نکنید !!!



محمد بهشتی بازدید : 182 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



جهاد فرهنگي شهيد مطهري در سه جبهه الحاد، التقاط و تحجر
  استاد شهيد مرتضي مطهري متفكر و انديشمندي بود كه امام خميني(ره) همه آثار او را بدون استثنا مفيد و قابل استفاده اعلام كردند. در سالگرد شهادت اين متفكر شهيد، نگاهي كوتاه به تلاشهاي انديشمندانه او در عرصه مبارزه با الحاد و التقاط و تحجر داريم.


محمد بهشتی بازدید : 177 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


اس ام اس و پیامک روز معلم - www.radsms.com

یک پدر بخشنده آب و گل است / یک پدر روشنگر جان و دل است

لیک اگر پرسی کدامین برترین / آنکه دین آموزد و علم یقین

روز و هفته معلم بر همه ی معلمان مبارک باد .

.

.

.

از پدر گر قالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم

ای معلم چون کنم توصیف تو / چون خدا مشکل توان تعریف تو

.

.

.

اگر داری تو عقل و دانش وهوش / معلم هر چه می گوید بکن گوش !

معلم چون پدر والا مقام است معلم مستحق احترام است

معلم را مرنجان هرگز از خویش / مزن با حرف بی جا بر دلش نیش !

.

.

.

چه کسی هر دو لبم را به الف باز نمود

چه کسی جامه تقوا به تنم ساز نمود

ای معـلم کـه تـو را دانـش بسیـار بـوَد

جان شاگرد بـه فدایت که سزاوار بوَد . . .

.

.

.

اندیشه ام از تو سبز و آباد شده / از جهل وغم این فکرتم آزاد شده

در مکتب پاک و شاد استاد ببین / غم رفته زجانم ودلم شاد شده . . .

هفته معلم گرامی باد

.

.

.

در مکتب تو همیشه شاگردم من / دور از رخ تو همیشه پر دردم من

در فصل بهار و روز استاد ببین / بی نور معلم این چنین زردم من . . .

.

.

.

آموزش عشقم از همین مکتب توست

اندوخته ی سوادم از این لب توست

گفتم که مریضم و بیا بستر من

چون عامل دردم این غم و این تب توست

.

.

.

با این گچ عشق تخته ی جانم زن

خطّی ز کلام خود به ایمانم زن

صد درس در این کلاست آموخته ام

یک درس ز عشق جان ویرانم زن

محمد بهشتی بازدید : 244 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بررسي آرا و انديشه‌هاي علامه شهيد مرتضي مطهري و تاثير آن در شكل‌گيري مباني فكري انقلاب اسلامي‌و همچنين تجليل از شخصيت كم نظير ايشان، هم مورد نياز جوامع اسلامي‌و هم اداي بخشي از وظيفه حق شناسي نسبت به انديشمندان و فرزانگان انقلاب اسلامي ‌است. در اين نوشتار كه به مناسبت 12 ارديبهشت، سالروز بزرگداشت ايشان نگاشته شده است، به ديدگاه‌ها و نظرات رهبر معظم انقلاب پيرامون ايشان مي‌پردازيم.

در اين نوشتار كه مبتني بر نظريات رهبر معظم انقلاب پيرامون استاد است، با رويكردي متفاوت و از منظري موضوعي به اين بحث مي‌پردازيم. از اين رو مي‌توان نظرات رهبري را درباره ايشان به اقسام گوناگوني تقسيم كرد كه عبارتند از: ابعاد فردي، اخلاقي، سياسي و اعتقادي كه در اين نوشتار به آنها پرداخته مي‌شود.
محمد بهشتی بازدید : 393 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


- نظر شهید مطهری در مورد بدقدمی انسانها

این چیزی که هنوز هم در میان ما مسلمانها معمول است، می گوییم فلان کس آدم بدقدمی است، فلان عروس از روزی که در فلان خانه آمده قدم بدی داشته، مال این خانواده رفته یا افراد خانواده مریض شده اند یا پدربزرگ خانواده مرده، پس او قدم بدی داشته است اینها، مسلماً افکار ضد اسلامی است.

شهید مطهری

مجموعه آثار، ج27، ص650


محمد بهشتی بازدید : 190 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اس ام اس و پیامک روز معلم

یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید

فیلسوف فرزانه آیت الله مرتضی مطهری (ره) و روز معلم گرامی و جاودانه باد

.

.

.

عارفان علـم عاشـق می شوند / بهـترین مردم معلـم می شـوند

عشق با دانش متمم می شود / هر که عاشق شد معلم می شود

روز معلم مبارک باد

.

.

.

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .

خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود .

دانای عشق روزت مبارک

.

.

.

سپاسگزار معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت ، نه اندیشه ها را . . .

.

.

.

از پدر گر قالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم

استاد و معلم عزیز ، هر روزت مبارک

.

.

.


تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز. نیازی به گفتن نداره که این سایت در رابطه با شهید مطهری است. از شما بابت انتخاب این سایت متشکریم. نظر... و عضویت....(بیشتر مطالبی این وبلاگ از سایت http://motahari.ir/ گرفته شده. پس از صحت گفته ها مطمئن باشین و معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد. ( شهید رجایی )
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بنظر شما سایت ما چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 25,313
  • کدهای اختصاصی
    blogکد بازی تمرکز حواس
    A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!